Gemeenteraadverkiezingen 14 okt. 2012 - N-VA Huldenberg komt op met eigen lijst

Op 23 augustus 2011, over deze onderwerpen: Verkiezingen

In 2006 waren we nog een piepjonge partij. Nu 5 jaar later zijn we stilaan volwassen geworden en moeten we onze vleugels durven uitslaan. Door alleen op te komen geven we duidelijkheid aan de kiezer.

Deze beslissing maakt van de N-VA en de CD&V uiteraard concurrenten in 2012, maar geen vijanden. Op menselijk vlak hebben we steeds goed samengewerkt en dat hopen we zo te houden.Ook op bestuurlijk vlak willen wij ons engagement tijdens de huidige legislatuur nakomen.  Zoals dit in de beleidsnota voor Huldenberg trouwens werd afgesproken, zullen wij dit o.a. doen met blijvende aandacht voor een duurzame begroting in evenwicht.

Wij willen het nationale succes van de N-VA nu ook doortrekken naar het lokale niveau. Voor de toekomst van de partij is het van cruciaal belang dat de N-VA zich ook in zoveel mogelijk steden en gemeenten stevig op de politieke kaart zet. Onze N-VA-afdeling gaat deze uitdaging in 2012 met veel enthousiasme aan.