N-VA Huldenberg heeft nieuw bestuur

Op 12 april 2011, over deze onderwerpen: Verkiezingen

De N-VA wil goed voorbereid de komende gemeenteraadsverkiezingen (14/10/2012) tegemoet gaan. Hiervoor werden intussen op alle niveaus (nationaal, arrondissementeel en gemeentelijk) nieuwe bestuursverkiezingen georganiseerd.

Ook de N-VA afdeling Huldenberg heeft een paar weken geleden een nieuw afdelingsbestuur verkozen. Herman Smulders (Neerijse) werd de nieuwe voorzitter.

Uittredend voorzitter Erwin Geirnaert (Huldenberg) werd verkozen als secretaris. Oud gediende en schepen Jos Trappeniers (Loonbeek) is opnieuw bevestigd als penningmeester. De vaste leden van het afdelingsbestuur zijn verder OCMWraadslid Sonia Van Laere (Neerijse) en Dirk Forier (Loonbeek).

Nationaal heeft de N-VA in het eerste kwartaal van 2011 afgerond 3500 nieuwe spontane leden mogen verwelkomen. Ook de N-VA Huldenberg volgt deze spectaculaire evolutie met een toename van maar liefst 30%.

Onder impuls van de afdeling Huldenberg en in samenwerking met de afdelingen van Tervuren, Bertem en Kortenberg wordt er momenteel o.a. gewerkt aan het in kaart brengen van de ‘sluipende verfransing’ in onze regio. Zo werden er dossiers samengesteld over Kind & Gezin, (klein)-Handel, de MUG diensten, Notariële akten en Onderwijs. Een aantal andere dossiers staan nog in de steigers.Deze dossiers zullen binnenkort beschikbaar zijn op onze vernieuwde web site: huldenberg.n-va.be.

Tenslotte willen wij nog een oproep richten aan iedereen die (actief of op de achtergrond) wil meewerken aan de verdere uitbouw van onze afdeling Huldenberg. U kan steeds contact opnemen met de voorzitter (0495/ 534 534 ; herman.smulders [at] n-va.be) of met één van onze bestuursleden. Alle contactadressen vindt U binnenkort eveneens op onze web site.